viernes, 10 de octubre de 2008

"Saúdos outravolta"


Andaba á procura dalgunha fotografía que representase a idea de "ofrenda" para acompañar algunhas das ideas que tiña en mente para inaugurar esta nova andaina no meu blogue.
Atopei esta imaxe na rede dunha das criacións artísticas dun amigo, que, anque sei que non se corresponde exactamente co que buscaba, cecáis así matamos dous paxaros dun tiro e podo tirar para adiante con esta nova entrada do meu blogue: saudarvos novamente dende esta banda do Río, da que agardo podervos mandar novas cada vez, e saudar ao autor da cerámica en cuestión en caso de que pase por este outeiro algunha vez.
Saúdos dende un soleado pero húmido e frío outeiro.

3 comentarios:

tyrion dijo...

xa era hora!!!

Anónimo dijo...

Moitas grazas ¿querida?:
Pero non me sinto tan merecente, o que eu fago é un misterio, onde si atinas é no concepto de ofrenda, en extensión ofrecinme fai moito por respecto, gratitude e amor e logo seguín a plasmalo por piedade en todo o que tocaron as miñas mans como unha obriga liberadora, unha necesidade de entablar unha relación máis sublime dende un mesmo ao resto.
Frecuento os lugares onde non son coñecido, ou iso pensaba ata ai ben pouco.
A soidade e a tela do forro da miña americana e o chapeo unha sinal de identidade, e así vou e creo sinceramente que o que realmente desexaría seria vivir colgado dunha cerdeira e adicarme a crianza de Cecropias e conquerir que as súas ás chegaran a medir alomenos dezasete centímetros , pois a súa envergadura esta só entre quince o vinte.
Dende logo tamén faría amizade coas fracasadas productoras de seda do alíanto, esas felices metropolitanas.
Pero agora desgraciado de min:
¡ A quen lle digo eu todo isto!.
¿Quen me creera?.
¿Vos?.

Proida dijo...

Para os menos ilustrados:

"El género Cecropia, dedicado a la figura mitológica griega Cecropsson; comprende unas 65 especies de árboles dioicos que se hallan en Centroamérica y Sudamérica. Anteriormente este género se había clasificado en la familia Moraceae, pero estudios genéticos lo encontraron más relacionado con la familia Urticaceae, en tanto que varios expertos prefieren catalogarlo en una familia propia, Cecropiaceae, junto con el género Coussapoa.

Estos árboles suelen denominarse ambaibo, guarumo, yagrumo o yarumo.

Los tallos son huecos y tabicados en los nudos y de ellos se desprenden raíces zancudas. Contienen un látex tóxico y en sus ambientes nativos forman alianzas con las hormigas (mirmecofilia). Las hojas son alternas, compuestas y dispuestas en espiral; los indígenas suramericanos las utilizan tradicionalmente para incinerarlas y producir una cal que mezclan con las hojas de coca antes de masticarlas. Son utilizados como ornamentales en Europa".
Alianto:
"El árbol al que vamos a referirnos no es originario de esta zona, pero resulta frecuente en muchos corrales, jardines, cunetas de las carreteras, etc.

Y lo curioso es que, normalmente, nadie los planta en sus patios o corrales. Se reproducen allí por semillas llevadas por el viento y luego invade todo su entorno con multitud de brotes que lo convierten en planta invasora. A veces, cuando se desea eliminarlo, es francamente difícil, dada su gran vitalidad y su enorme facilidad de reproducción vegetativa.

Algunos lo llaman árbol tonto, árbol loco e incluso acacia, pero su verdadero nombre es alianto. Crece rápidamente. Si encuentra sitio adecuado alcanza gran altura y grosor en pocos años. Son árboles dioicos, es decir, con flores masculinas y femeninas en distintos pies.

Las hojas son compuestas, de unos 50 cm. de longitud y con unos 15 foliolos que muchos confunden con verdaderas hojas. Cuando nacen (Marzo, Abril) son rojizas. Los frutos son algo parecidos a los del olmo. No huele muy bien y su madera es deficiente. En realidad, su mejor aplicación es dar sombra".
Querido Anónimo: Eu modero os comentarios neste blogue, e só por cortesía é que estou a publicar o teu.