miércoles, 3 de junio de 2009

"Serapias parviflora" (xénero orchidaceae)

Preséntovos esta herba, totalmente nova para min até que chegou esta miña primavera portuguesa, na que agromou por todas partes a meu arredor. Moito me chamou a atención, e estudeina detidamente, desenterrando os seus pequenos bulbos para plantalos no meu xardín por ver se era capaz de reproducila alí. Hoxe atopeina na Rede por fin!
Polo visto é moi común, tamén nos campos galegos, mais eu pola miña zona nunca a vin. Será que non atura o nivel de herbicidas e pesticidas que os meus compatriotas adoitan empregar.

Galego: crista de galo, crista de gato, estrangurria.

Castelán: gallos, serapia, flor de abeja, orquídea.

Portugués: Erva-língua.

Clase: Liliopsida.

Subclase: Liliidae.

Orden: Orchidales.

Familia :Orchidaceae.

Xénero :Serapias.

Especie :Lingua.

No hay comentarios: