martes, 30 de noviembre de 2010

"Realidade virtual? Realismo máxico? Non: só Ciencia"



Para os que sexades apaixonados da ciencia ficción: pouco a pouco a ciencia vaise desprendendo do adxectivo "ficción", así que dentro de nada non quedará material para poder elaborar unha boa serie ao estilo Galactica Battlestar ou Star Treck, xa que nos veremos vivindo neses mesmos escenarios. Teño moitas reservas a respecto de introducir nas nosas vidas a tecnoloxía até o punto de integrármonos cas máquinas a traveso de microchips no cerebro, etc, pero está claro que se a cousa vai por aí, será realidade en pouco tempo, así que agardo que non esteamos a crear vida intelixente que logo se volva contra nós, como acontece en Galáctica, onde as máquinas se rebelan e exterminan á Humanidade, salvándose só unhas 50000 persoas, que vagan polo universo abordo da Galáctica e outras naves da flota na busca dun planeta habitable e perseguidos constantemente polos cylon.
En fin, cousa intersante... e perigosa.

2 comentarios:

Chousa da Alcandra dijo...

Oiches, eu penso que o que estamos é creando vida "agilipollada" que se apodera de nós...
(Non me fagas caso, que eu cando bebo un zume de landras que fai nunha Alquitara un parente que teño en Portomarín...non sei o que digo ás veces)

Bicos virtualmente reais (ou era ó revés?)

Proida dijo...

Totalmente dacordo contigo,meu, anque non teña no corpo ese zume de landras... que, por outro lado, non podo nin imaxinar a que sabe...
Outros tantos bicos.