martes, 8 de julio de 2008

"Telefónica non respecta aos galego-falantes da Galiza"

Copio aquí unha queixa recibida nunha asociación en defensa da lingua galega dun usuario da compañía española Telefónica, que opera hexemónicamente en Galiza e que polo visto non respecta todo o que debera os dereitos lingüísticos dos galegos...
Estimad@s Sr@s:
Contáctolles para lles comentar o trato que recibín hoxe pola mañá cando intentaba pedir a baixa da miña liña telefónica na compañía Telefónica. En total tiven que chamar ao teléfono de atención 1004 unhas cinco veces. A primeira delas selecionei a opción "se desexa ser atendido en galego pulse 2" e fun atendida, mais atendéronme en castelán. A chamada, cando era redirecionada ó servizo de baixas, cortouse. A segunda vez selecionei a mesma opción e respostoume unha operadora, esta vez si en galego, pero que me explicou que tiña que volver chamar e selecionar a opción en castelán dado que ela non podía redirecionar a chamada sen que se lle cortase. Para solucionar o problema, non podía ser en galego. Esixín o cumprimento do meu dereito a ser atendida en galego e que se tramitase a miña baixa sen ter que voltar chamar e a operadora disculpouse dicindo que non era posible, que tiña que volver chamar e selecionar a opción do castelán.
Efectivamente, así o fixen, e logo doutros tres intentos conseguín que me tramiten a baixa. Finalmente, cando rematou a atención da última operadora, en castelán, pasáronme con outra que ía avaliar a atención recibida por min, que eu qualifiquei de deficiente e discriminatoria para os galego falantes. Ela dixo que tomaba nota e pasaría a queixa ao departamento correspondente.
Eu pediríalles que esixan a Telefónica o cumprimento do seu deber de atendernos ós clientes que o solicitemos na nosa lingua, dado que tamén somos clientes coma os demais, que pagamos puntualmente as facturas. Semellante atropelo é propio de quen non respecta á nosa lingua.
Moitas grazas.

No hay comentarios: